donderdag 10 april 2008

Klimtraining

In de aanloop naar de 4-daagse in het Zwarte Woud pikken we vlug nog aan aantal kuitenbijters mee. De eerstvolgende is de Peter Van Peteghem Classic op zaterdag 19 april 2008. Wie gaat mee, zodat we het vervoer kunnen regelen? Laat het weten via 'Reacties'.

*** UPDATE ***
Een pittig ritje tijdens een prachtige dag (bewolkt doch prima fietsweer); 158 km op de teller met daarin een heleboel 'hellingetjes' waaronder klassiekers als de Molenberg, Beerendries en Taaienberg, maar ook een heleboel BZN's (bergjes zonder naam). Tekenden aanwezig: Eddy, Frank, Gino, Kris, Sven en Yves. De afwezigen hadden weeral eens ongelijk.
Met dank aan Tignon André voor de bovenstaande 2 foto's.

*** UPDATE 2 ***
Ook op http://www.wielernieuws.be vond ik enkele foto's (van de beklimming van de Berendries).

3 opmerkingen:

  1. Ik ga alvast mee naar de Peter Van Peteghem Classic voor de 145 km. Ook Yves en Sven gaan mee.

    Bij deze wil ik jullie op de hoogte brengen dat ik niet zal meegaan op de 4-daagse naar het Zwarte Woud.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zoals reeds gezegd ga ik mee. gino's en eddy's fiets kunnen met mij mee.evt nog extra man.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik kan lezen gaat mijn fiets mee naar de Van Petegem Classic.
    Dus zal ik ook maar mee gaan zeker.

    BeantwoordenVerwijderen