zondag 19 april 2009

Nevenactiviteit: Davitamon Classic

Op zaterdag 25 april 2009 rijden we de Davitamon Classic. Start te Nazareth voor een rit van 100 of 145 km (splitsing reeds na 12 km!). We vertrekken (bij goed weer) om 07.30 uur met de auto aan ons lokaal Pousse-Café. De weersvoorspellingen voor zaterdag zien er alvast goed uit!

Wie geïnteresseerd is om mee te gaan, gelieve dit via 'Reacties' kenbaar te maken. Zet er ook bij of je voor vervoer kan zorgen. En welke afstand je aankunt.

Meer info op http://www.davitamonclassic.be/.

PS: We rijden in clubkledij zodat we makkelijk herkenbaar zijn tussen de andere fietsers.

7 opmerkingen:

  1. Zoals de weersvoorspellingen nu zijn, geef ik er zaterdag de brui aan. Ik kijk morgen (vrijdag) nog eens wat de voorspellingen zijn. Indien niet beter, doe ik deze rit dit jaar niet.

    Als ik ga, dan rij ik zelf wel met de auto. Er kan dan nog één fiets en één persoon mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haak ook af voor davitamon. Ik moet werken.
    Het zal voor zondag zijn.
    Eddy en Luc gingen met mij met de wagen maar ik zie dat er nog plaatsen vrij zijn. jullie raken er wel uit. Tot later

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens de 3 dagen voorspelling op Meteox.be zal de regen pas rond 17.00 uur ons land binnenkomen. Het ziet er dan toch zo slecht nog niet uit.

    Eddy, aangezien Frank niet meegaat, ga jij mee met mij in de auto. Zelfde systeem met de fietsen zoals gewoonlijk...?

    Luc, jouw fiets kan dan mee met Jan/Rik - je zal nog wel met Yves in de auto meekunnen, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie gaat er dan eventueel wel mee?

    Yves, Rik, Jan, Eddy, Luc, Ghislain, Kevin?
    Gino Wisse?
    Dirk Isselée?
    Frank Sierens?

    Laat iets weten via de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gezien het morgen toch nog niet te vroeg gaat regenen , ga ik ook mee Ik rijd met eiegn voertuig , kan nog ene persoon en een fiets meenemen , doch ik kom niet naar Heist terug Moet In Desselgem zijn tss 17.20 en 18.00 uur en waarschijnlijk haal ik dat niet via Heist .

    Ik kom om 7.30 uur wel een langs aan de pousse cafe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even samenvatten:
    * Gino (deze week veel gewerkt + uitloper trouwfeest) en Frank Bogaert (veel gewerkt + werken op zaterdag) gaan niet mee.
    * Jan en Rik rijden samen
    * Yves en Luc rijden samen
    * Kris en Eddy rijden samen
    * Frank Sierens en Dirk Isselée rijden samen, doch Dirk keert terug met Yves (zijn fiets bij Jan)
    * Ghislain en Kevin rijden samen (nog niet bevestigd)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och ja, net gelezen. De Davitamon Classic 2009 is voorlopig de laatste. Volgend jaar is er een sabbatjaar. Pas in 2011 is er terug een Davitamon Classic. Zij die er nu niet kunnen bijzijn hebben dubbel pech!

    BeantwoordenVerwijderen