dinsdag 25 augustus 2009

Nevenactiviteit: Peuplingues

Op zaterdag 29 augustus 2009 rijden we met enkele leden een rit in Noord-Frankrijk. Start vanuit Peuplingues.

We vertrekken om 07.30 uur op de parking nabij de Delhaize te Heist.

Wie gaat mee? Laat een berichtje na onder 'Commentaar' of neem contact me mij op (kritou@hotmail.com) zodat we voldoende vervoer kunnen afspreken.

De rit is te vinden op http://www.routeyou.com/route/view/134570/fietsroute-rit-peuplingues.nl. Daarvan kun je eventueel het GPS-bestand downloaden (klik op 'Downloaden' rechtsbovenaan).

4 opmerkingen:

  1. Ik rij deze rit, mijn wachtdienst is al geregeld. Het weer voorlopig: Zaterdag neemt de buienneiging af en wordt het geleidelijk zonnig. Maxima rond 20°C. Eerst matig, later goed zicht. Krachtige wind (6) uit W, afnemend tot matig à vrij krachtig (4 à 5) en ruimend naar NW.

    Dirk I., Eddy, Frank B., Frank S. en Yves zien het ook al zitten... Gino en Raymond eventueel ook.

    Vervoer?

    Frank S. met Dirk I.
    Frank B. met Gino en Raymond
    Kris met Eddy
    Yves met ?

    PS: Ken je iemand die zou willen meegaan om met een volgauto te besturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga ook mee.ik wil rijden maar neem 3 allu fietsen mee dus best de mijne, gino's en eddy's.
    Kris dan die van Raymond?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik kan helaas niet mee. Ik had hem graag gedaan, ben 3 jaar geleden nog in Guines geweest stond daar op een camping. Lekker pittig daar. Glooiend en veel bergjes of stroken zonder naam. In elk geval veel plezier daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bart, Dirk I. en Luc kunnen niet.

    Voorlopig zouden dus Eddy, Frank B., Frank S., Kris en Raymond meegaan. Gino en Yves misschien.

    Wie nog?

    BeantwoordenVerwijderen