dinsdag 3 april 2012

Nevenactiviteit: Rit van de Gouverneur

Op zaterdag 7 april 2012 organiseren de Leierenners de 'Rit van de Gouverneur' t.v.v. het Kinderkankerfonds UZ Gent. Startplaats is de sporthal, Waalstraat 118 te Zulte. Wij kiezen voor de langste afstand, nl. 153 km. Afspraak om 08.00 uur aan de parking nabij ons lokaal 'Pousse-Café'. Er wordt dan ter plaatse omstreeks 09.30 uur vertrokken. Wie gaat mee? Laat een bericht na via 'Reacties'. Meer info over deze rit, zie http://www.ritvandegouverneur.be/ en http://www.ritvandegouverneur.be/images/RvdG2012_route_A4_website.pdf voor de route.

3 opmerkingen:

  1. Ik ga mee. Normaal gezien rijden ook Bart D., Eddy en Frank B. deze rit. Frank kan maximaal 5 fietsen meenemen in zijn auto. Een extra wagen is dan wel nodig voor personenvervoer.

    Is het vertrekuur van 08.00 uur goed voor jullie? De rit met de auto naar Zulte duurt ruim één uur. Er kan ginds trouwens gestart worden tot 11.00 uur voor de grote rit, dus vermoed ik dat we niet vroeger moeten vertrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ok. ik ga mee. da's ne goeie training om met gino mee te kunnen naar scherpenheuvel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goede avond

    den Eddy Ier
    ik ga zeker mee en ik wil gerust ook rijden .dus fietsen bij frank en de rest mee met mij. zal reserve T-shirt meebrengen voor de terugrit.

    Bel vrijdag wel voor verdere afspraken

    BeantwoordenVerwijderen